Prinsesser våkner til live

Her kommer del 2 av Disney Real Life av Jirka Väätäinen. Prinsessene fra Disney, som vi alle ønsket å være da vi var små. Ikke sant? Hvem er din favoritt? En av favorittene mine er Esmeralda fra Ringeren i Notre Dame. Kanskje derfor jeg satte henne først. Hun er så pen! Og så liker jeg veldig godt Belle fra Skjønnheten og Udyret. Skulle ønske jeg kunne lage slik kunst. Da skulle jeg tegnet Disney dagen lang! De er så naturtro, skulle tro det var ekte mennesker som har stått modell for kunstneren!

 

Esmeralda, fra “Ringeren i Notre Dame”

 

 

 

Aurora, fra “Tornerose”                                             Jasmine, fra “Aladdin”

Belle, fra “Skjønnheten og Udyret”

 

Elsa og Anna, fra “Frost”

Askepott

 

Megara, fra “Herkules”                                                    Jane, fra “Tarzan”

Alice, fra “Alice i Eventyrland”

 

          Merida, fra “Modig”                                               Rapunzel, fra “To på rømmen”

Ariel, fra “Den Lille Havfruen”

 

Pocahontas                                                                    Snehvit

Tiana, fra “Prinsessen og Frosken”

 

Tingeling fra “Peter Pan”                                Wendy fra “Peter Pan”

Mulan

 

Noen dere savner? Hvem likte dere best?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg