Frisk pust før arbeid

Midt i all travelheten, er det godt å komme seg litt ut og lufte vettet. Jeg og Tina tok oss en tur med hundene sammen i dag. Vi gikk i Norheimskogen, opp “Tankene”, og videre rundt til Vormedalsvannet. Samme løype jeg pleier å ta når jeg jogger med Kira. Lille Timo er såå begeistret for Kira, den lille herremannen som han er. De har lekt og kost seg, og Timo turte til og med å bade denne gangen!

De såkalte Tankene vi går opp til. Dette er en bratt, steinete bakke som virkelig får opp pulsen ett øyeblikk.

Løypa vi gikk er veldig idyllisk om du tar deg tid til å kose deg på turen. Her er det en vei som går gjennom noen tun og det er mange store enger hvor det går sauer som beiter. Og hester. 


 


Nå er det avgårde på jobb igjen, og så går resten av helgen som en lek får jeg håpe. Nå skal jeg jobbe på sykehjemmet, som er litt tyngre enn den andre jobben jeg har med å jobbe nattevakt. Men samtidig er det greit å snu døgnet til det normale igjen. Håper dere får en fin start på helgen denne fredagen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg