Belønninger

Det er viktig å unne seg litt ekstra når du faktisk virkelig har fortjent det. Om jeg har trent ekstra hardt en uke eller presset meg litt mer enn jeg egentlig hadde tenkt så liker jeg å unne meg en godbit. Det kan være alt fra en sjokolade til nytt undertøy. Om jeg skal klare å nå mitt nye treningsmål, må jeg ha en gulrot hengende foran meg for å virkelig gå inn for noe jeg har lyst til, men som krever en del av meg selv. Og det er noe jeg har lyst til å tipse dere om også. For er det en ting vi fleste sikkert vet, er det at treningsresultatet ikke kommer om man knipser med fingrene. Så om det går lang tid før man ser resultater, så skal man vite at treningen ikke har vært forgjeves. Resultatene kommer, de trenger bare litt tid på å synes. Så i mellomtiden er det viktig å ikke miste motet, men heller holde motivasjonen oppe med litt godbiter når du vet du har vært flink!  Så her kommer det litt av hvert som jeg skal unne meg – når jeg kjenner jeg har fortjent det <3 

Frisørtime

Spa. Massasje, hudpleie, ett varmt bad etc.

 

 Weigthless bukse 


Interiør


Love By Lola Bikini

Sko! Sko er alltid en fin belønning!

Har alltid ønsket meg en av disse 2XU treningstightsene!

Nytt undertøy! 

 

Har noen av dere andre tips til gode belønninger etter en hard treningsuke? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg