Loppemarked hos Tina

I går hadde jeg besøk av Tina for å ta igjen litt venninnetid i den travle hverdagen vår. Vi koste oss med gele og senere på kvelden tok vi oss en tur innom Tina på avaldsnes for å kikke på ting og tang som hun skulle kvitte seg med. Hun er litt sånn som meg, veldig glad i loppemarked og kremmerhus. Så jeg fant ganske mye som kunne passe super fint i leiligheten min. Restene som var igjen skulle hun gi til gjenbruk, snille som hun er! I tillegg til mye fint fikk jeg hele serien til Frustrerte Fruer! Så selv om jeg har sett alt en gang før, så har jeg nå begynt serien på nytt. 

Her er det jeg fikk av snille Tina! Blant annet mange vaser, utelykt, smykkeskrin, kopper, alle frustrerte fruer sesongene, lykthus, Snacks og Popcorn krukker etc. 

Kremmerlyktene passet superfint på badet! Og så blir det så fint når det er tente lys oppi.

Fin vase til vinduet.

Frosken fikk komme ut i blomsterbeddet og ser ganske så fornøyd ut! Jeg kunne betalt en god slant bare for å se uttrykket til Andreas igjen da han fikk øye på den mens han tok seg en røyk! 

Ugle fra kremmerhuset. 

Jeg har fortsatt noen ting som jeg ikke har tatt bilder av. Blant annet skal jeg henge opp noen lykter ute ved inngangen, og de grå lykthusene dere så på de første bildene skal jeg lakkere hvite! Det er så kjekt med gjenbruk av ting. Istedenfor å kaste masse som andre kunne hatt nytte av. “Noens søppel er andres skatter”. Jeg bryr meg lite om ting er brukt eller gammelt. Bortsett fra klær, det liker jeg ikke å handle brukt. 

Noen av mine lesere som liker loppemarked og gjenbruk av ting?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg