Svipptur til Ikea

Hei dere! Nå var det vel på tide med ett lite hei fra meg eller hva? Jeg er så fornøyd for tiden. For noen dager siden tok jeg og typen en tur til Ikea i Stavanger for å handle inn litt interiør til leiligheten. Hovedsakelig var det bare jeg som hadde noe på handlelisten, men han fikk nå handlet litt han også. Jeg elsker prisene på Ikea. Jeg klarte å fylle opp bilen til Andreas nesten helt alene, og alt til sammen kom på under 3000,-. For den prisen fikk jeg blant annet to nattbord, ett stort gulvteppe, diverse saueskinn og en stor stueplante! Og masse annet kjekt! Jeg kunne latt være å kjøpe dette og heller spart de pengene, men da vet jeg at jeg bare hadde gått og anket på tanken av at jeg mangler noe. Det var så tomt i leiligheten etter at jeg kvittet meg med en del for en tid tilbake. 

Drømmekjøkkenet!

Drikkepause.. hehehehehe!

Jeg holder fortsatt på med å legge på plass ting. Jeg liker ikke å sette nye ting på plass før det er helt ryddig og fint. Kommer selvfølgelig bilder når alt er helt klart! Det er så gøy å pynte og ommøblere! 

6 kommentarer

Siste innlegg