Innholdsrik dag

Hei og hopp!

Altså, går det fint med dere? Jeg har det ganske bra for tiden. Jeg får unnagjort ting som henger over hodet på meg og leiligheten er ryddet – faktisk helt strøken, med god hjelp av mamma som kom innom i dag for å hjelpe meg. Det eneste som er igjen er soverommet. Det er de hersens klærne som aldri tar slutt. Greit nok at jeg er jente og etter regelen skal jeg være veeeldig glad i klær, men sånt er jeg faktisk ikke. Jeg har for mye klær, så i den siste tiden har jeg fått solgt 4 ekser, *kremt* ESKER med klær og enda er klesskapet fullstendig rotete, klesvasken fullt opp til toppen og gulvet dekket med topper og hettegensere. I tillegg har jeg alltid klær hengene til tørk, og oppe i 2 etasje har jeg flere esker med “glemte” klær som jeg må sortere. 

I dag har jeg hatt besøk av to søskenbarn. Vi tenkte det var på tide med ett aldri så lite “slektstreff” for å snakke og ta igjen litt tid sammen. Det er ikke det samme som da vi var små, så da syntes vi det var en fin måte å forfriske kontakten på. Vi lagde taco og koste oss, og forhåpentligvis går det ikke like lang tid før vi ser hverandre igjen. Morsomt å tenke på egentlig. Da vi var mindre møttes vi i hvert selskap, jul, konfirmasjoner, familiebesøk og kaffebesøk. Nå er det aldri sånt lenger. Vi vokser til og er for opptatte med våre egne liv. Travle dager med jobb og gjøremål gjør det mer vrient å holde kontakten. Noen er selvfølgelig flinkere enn andre, og jeg skulle ønske jeg selv var litt bedre på det punktet. Men, det er aldri for sent å gjøre noe med det…

Det har vært ett helt nydelig vær i Haugesund! Jeg tok med meg Kira og Tiko på tur i skogen i dag, og de har kost seg kjempemasse. 3/4 av turen har de fått spuinget løs og lekt sammen, så Kira var ganske sliten da vi kom hjem, og siden har hun kun ligget i senga si og snorket. 

Og som vanlig er hundene veldig fotogene og tålmodige når jeg finner frem mobilen for å knipse litt bilder av skjønningene! 

Kongen på Haugen! 

Her er Tiko akkurat i ferd med å velte Kira over ende, ett blinkskudd med andre ord. Det kan gå ganske heftig for seg når de to begynner å leke. Hopper over og på hverandre, velter den ene og krasjer i den andre. Kjempegøy å se på! 

Planen videre for kvelden er å slappe av, nyte den ryddige leiligheten og kanskje se en film før jeg tar kveld. I hele dag har jeg vært forkjølet og tett i nesen. Jeg nyser og klør i samme slengen, så jeg håper inderlig jeg blir bedre til i morgen. I morgen skal nemlig jeg og Andreas på sykkeltur og på kvelden er det Monopol kveld med ett vennepar. Det skal bli koselig! Så jeg ønsker dere en fin kveld videre! Og.. ja.. god natt <3 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg