Travel natt, rolig morgen

God morgen kjære lesere! 

Jeg har hatt en merkelig natt i natt. Etter jobb i går kveld kom jeg hjem og jeg og Andreas lagde oss litt mat før leggetid. Eller, Andreas lagde mat, jeg gikk vel mer eller mindre bare rundt og vandret. Så det ble litt sent i seng. Klokken halv 2 våknet jeg av at Andreas gikk ut og inn av rommet igjen. Han har vært syk de siste to dagene, og dette er andre natten han går og vandrer. Enten fordi han er tørst eller at han må proppe i seg Ibux og halspastiller. Vel, jeg trodde klokken var så mye mer enn det den var, så jeg la meg godt til rette for å sovne igjen. 

Klokken 6 våknet jeg igjen av at alarmen ringte og Andreas stod over meg. Han hadde da vært litt våken, og hadde litt av hvert å fortelle meg. Siden jeg drømmer så merkelige drømmer, skjer det ofte at jeg også snakker og av og til slår fra meg i søvne. Så i natt hadde jeg ropt på bussen og veivet med armene og hatt det visstnok kjempetravelt. Det har alltid fascinert meg, drømmer og slikt. Hvor tanker befinner seg når man sover. For man tenker jo ikke på hverdagslige ting. Noen ganger kan drømmer virke ganske realistisk, mens andre ganger kan man virkelig lure på hva som har foregått i topplokket etter en natts søvn. Jeg pleier ofte å huske drømmene jeg har hatt. Andreas derimot tror ikke han drømmer i det hele tatt. Hva med dere? Husker dere drømmene dere har i løpet av en natt? Det sies at ett menneske drømmer mellom 4 og 6 forskjellige drømmer i løpet av en natt. Det er nok derfor mine drømmer ender opp helt på jordet, siden jeg da slår sammen alle drømmene slik at de blir til en drøm. Nesten som en historie, hvor jeg er hovedpersonen. Dere skjønner nok sikkert hva jeg mener! 

Anyway… På planen i dag står det jobb til klokken halv 3. Og så får jeg ta meg i nakken og hive meg på trening senere i dag. Mai har nettopp begynt, men gud hvor fort tiden går! Plutselig er det juni og sommer! Til frokost hadde jeg Crunchy Musli, fra First Price faktisk. Vet ikke hvor sunt det er, men var hvertfall veldig godt. Så tok like greit litt med meg på jobb til å ha til lunsj. Jeg velger å tro det er sunnere enn skiver med nugatti hvertfall! 

I dag tenker jeg at jeg hiver meg på ShapeStep, slik jeg normalt sett alltid gjør på tirsdager. Det er en effektiv, høypulserende time med stepkasse og aerobic dansetrinn. 

Dette var min morgen i dag. Jeg kan nesten, sikkert, kanskje, garantere ett og to blogginnlegg litt senere! Så i mellomtiden… Vi blogges <3 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg