Min nye sofa

Nå klarer jeg ikke holde meg lenger. Jeg skulle jo gjøre alt helt “klart” før jeg ville avsløre hva jeg har kjøpt meg, men jeg innså at det kunne ta litt tid. Så derfor kommer det bare nå! Det jeg gikk å ventet på i flere uker var den nye sofaen min! Jeg var så lei av slitne skinnsofa, og syntes det var på tide med stoffsofa. Stua fikk jo ett helt nytt preg og jeg føler det virker mer “voksent” å ha en fin sofa i skikkelig stoff fremfor standard skinnsofa som mange har med en gang de flytter ut av redet. Så… Bedre skal det bli når jeg får opp bildeprosjektet mitt og litt mer ting på hyllene. Jeg ser fortsatt etter en hvit skjenk til å ha ved den ene veggen, og ett stort speil til å ha over.

Jeg er super fornøyd med sofaen min! Egentlig var det ett ganske spontant kjøp. Jeg har kjøpt en helt ny sofa fra Skeidar, enkelt og greit fordi jeg fikk denne til en super pris! Jeg kikket litt på brukte sofaer på tilsalgs gruppene på facebook men de skal jo ha så sinnsykt mye for en 2-3 år gammel sofa. Så da kjøpte jeg likegreit en ny til samme pris! Og det er ikke så lett å se på bildene, men denne er kjempesvær! Eller så er det bare stua mi som er bitteliten. Er veldig fornøyd med fargevalget mitt også. Svart blir litt for skarpt, men grå passer til det meste. Jeg har kjøpt nye grå gardiner i tillegg så alt kommer til å matche superbra! Det er så gøy å fornye!! Hva syns dere om sofa-valget mitt?

5 kommentarer
    1. Elsker den sofaen! Edge ikke sant? 🙂 vi hadde samme som deg, men så flyttet vi til ny mindre leilighet, og kjøpte samme sofa, bare i en mindre str 😀 Elskerden! 😀

    2. Jeg husker ikke helt hva den heter. kjøpt på Skeidar hvertfall 😀 ja jeg er så enig! kjempegod å sitte i, har fått mye skryt fra venner som har vært på besøk, hehe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg