Går nye uken i møte med ett smil

Dette har vært en veldig fin helg! Utenom jobb har jeg hatt besøk av Tina på fredag, jeg var ute med Andreas i går og våkner opp til sol og varme i dag. Nå gjenstår kun en liten kveldsvakt på sykehjemmet så er denne helgen over. Men så er det ekstra godt å vite at jeg har fri i morgen og skal få unna masse ærender slik at jeg kan slappe litt av resten av uken. Når jeg har hatt en så fin helg er det så lett å gå den nye uken i møte med ett smil, for å si det på den måten. Men nå – jobben venter!

Ha en fin dag alle sammen ♡

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg