Fridag

Hei kjære lesere! Dagen i dag har vært helt perfekt til nå. Jeg har fri, jeg fikk sove til kl.10, og jeg lagde meg en god frokost bestående av rundstykke med egg og O’boy. Og siden det er strålende sol i dag, tok jeg med meg Kira og Cindy, hunden til morfar, med på tur i en times tid. Vi gikk den vanlige stien som jeg og Kira oftest tar. Det er lite folk og jeg kan slippe hundene litt løs sånn at de får leke og springe og kose seg! Og siden jeg nå har gått tur, gjort morfar en tjeneste, og huset er sånn passe ryddet, kan jeg gi en liten applaus til meg selv og sette meg ned i benken og kose meg en liten time med Sims! Ja, jeg har dilla på Sims igjen. Det går veldig opp og ned med dette spillet. Av og til kan jeg sitte i flere timer og bare spille og spille, mens en periode kan det gå flere uker eller måneder før jeg starter det igjen. 

Litt bilder fra dagen så langt

Det er ikke alltid like enkelt å ta Selfie med en hund som bare vil tulle og leke! <3

Jeg var flink og kom meg på trening i går. Først en time spinning med intervaller, så en time med Hip Hop dansetrening med stilig koreografi. Jeg kan jo ikke danse, men er utrolig kjekt for det om! Løsne litt på kroppen og få litt rytme er ikke så verst. Forhåpentligvis blir jeg bedre etter ett par ganger til! Det var meningen jeg skulle på spinning i kveld igjen, men etter turen idag fikk jeg så vondt i korsryggen, så jeg må nesten se det an. En ekkel følelse som om det er noe der som ikke er helt på plass. Haha, ja så var det forklaringene mine da som ikke er helt overkommelige.

frokosten min.. jepp

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg