Instagram

God morgen kjære lesere! Jeg har ikke fått sovet i natt, i det hele tatt! Forhåpentligvis har alle fått med seg at man måtte skru klokka en time frem i natt? For meg har dette bare vært forvirrende og utrolig stressende! Jeg skal på jobb i dag, og er livredd for å forsove meg. I teorien skal man vel skru klokka rundt 2-3 på natten. Det som bekymret meg da var om mobilen min skrudde klokken frem selv eller om jeg fysisk måtte gå inn på innstillinger og gjøre det selv. Det var en ting. Det andre var om hvis jeg da gjorde dette, om det var mulig at den stilte seg selv etter at jeg også hadde stilt den. At klokken da ble stilt ikke bare en time frem, men to. Dette er så forvirrende, og kan tippe at å lese dette er like forvirrende for dere. Det er ikke alltid lett å få ned svart på hvitt det som skjer i den lille hjernen min av og til. Men nå er jeg hvertfall våken, har egentlig vært det i hele natt. Jeg har ikke fått ett minutt søvn i natt. Det endte opp med at jeg fysisk stilte klokka før jeg la meg, og så har jeg bare ligget våken siden, i bekymring for at den skulle stille seg enda en time frem. Så jeg har nok en tung arbeidsdag foran meg. Jeg vet hva jeg skal gjøre når jeg kommer hjem.. Sofaen!

Jeg har begynt å bli litt mer aktiv på Instagram for tiden. Jeg har endelig funnet ut hvordan det funker, så om dere vil følge meg der er dere hjertelig “velkomne”, eller hva man nå sier. Jeg er en person som både gir og tar, så følger du meg så følger jeg deg! 

Lindalovise91 på Instagram 

7 kommentarer

Siste innlegg