Nyte dagen

Hei dere! Dårlig blogging på meg i helgen frem til nå, men jeg har ikke hatt noe motivasjon til det før nå i dag. Jeg har hatt fri i noen dager, men fra og med i morgen skal jeg jobbe helt frem til søndag. Så denne fridagen tenkte jeg å nyte ute med min beste venn på fire bein. Tenker jeg skal få med meg Andreas på en tur også! Han ligger i skrivende stund og snorksover etter nattevakt. Jeg er ikke så mye bedre selv, våknet rundt 12 tiden og er akkurat ferdig med frokosten liksom. På tide og våkne! 

Se så fint vær vi har i dag! Det er en skam å holde seg inne i slikt vær! Ut med oss <3 

I dag er det joggebukse-dag. Beklager såå for dårlig kvalitet! Mobil.. Det var det speilreflekskamera da som jeg ønsker meg..

~ Ha en fin dag alle sammen ~

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg