Effektiv trening

Endelig sitter jeg godt plantet i sofaen igjen. Meeen… det er fortjent! Jeg har vært på trening helt siden klokken 5, og faktisk trent helt til nå. Ja, ikke akkurat nå som i “nå”, men dere skjønner hva jeg mener. Jeg kom hvertfall akkurat inn døra! I dag var det egentrening, DanceAerobic og Yoga som stod på planen. Jeg jogget først litt på tredemølle for å nå mitt første mål av treningen som alltid er 100 kcal. Ikke spør meg hvorfor, men jeg har bare satt det som ett mål når jeg trener på tredemølle. Jeg vet ikke engang om det er “mye” eller “lite”. Treningen gikk greit, men jeg kjente godt at jeg ikke hadde rett type sko til å trene dans i. Jeg fikk lett blemmer under foten, så slutten av timen var ganske smertefullt. Men jeg har fått svettet godt, så effektivt har det vært! Nå er det nok 1 uke til neste gang.. neida. Joda. Neida…

En tur i solariumet er en perfekt avslutning på en treningsdag!

Men uansett, trening eller ikke trening, helg eller ukedag, så var DETTE utrolig godt i dag!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg