Venninne tid ♡

Hei og hopp! I dag har jeg hatt hele huset fullt med Haugaland Kraft mannfolk. De har fikset Internett til meg og om én times tid kan jeg sitte på pcen og blogge istedenfor å trykke på mobilen. Noe som blir hundre ganger lettere!
Det er kommet tivoli til Haugesund, og jeg skulle egentlig på tivoli i går. Men siden det blåste sånn og var veldig kaldt så droppet vi det. Derfor fikk jeg besøk av Lisa istedenfor. Og de som kjenner oss vet at vi blir tusen ganger teitere og tusen ganger barnsligere når vi er sammen. Vi bestilte oss pizza og Cola og så var det gjort! Vi er sånne venninner som kan sitte på hver sin mobil i hver sin ende av sofaen og sende snapper til hverandre i flere timer og sitte og le oss i hjel av hvor teite vi er! Jeg elsker det! Det er ikke rart at Lisa får meldinger om at Snapchatten til folk slutter å virke når hun er på besøk hos meg!

Bilder fra i går ♡

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg