Pannekaker

Nå fikk jeg endelig lagd de pannekakene jeg har snakket om lenge! Det har fristet sånn med pannekaker de siste to ukene, men jeg har liksom ikke orket tanken på å stå opp ned foran komfyren og steke én og én pannekake. Det tar jo sååå lang tid! Jeg kom hjem fra jobb klokka halv 4, og føler jeg ikke har gjort en døyt i dag. Jeg har spist middag og sett en film.. Nå er filmen begynt på ny igjen, så nå bør jeg lette på baken og ta med meg Kira på en liten kveldstur.

Husk å sjekke ut Ukens blogg ♡ latina.blogg.no!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg