Rulle-bacon-kjøttdeig

Så var fredagen allerede snart over! Litt av en tid å skrive blogg på. Jeg rekner med at enten er dere sovnet eller så er dere opptatt med venner, festligheter eller hva enn dere finner på. Jeg har egentlig hatt en veldig koselig fredag i dag. Jeg ble invitert på middag hos Kai Roger, hvor han hadde laget denne berømte facebook retten som svirrer rundt på nettet. Nemlig kjøttdeig og ost rullet inn i bacon! Jeg visste jo ikke hva dette var, for jeg hadde ikke brydd meg med å trykke innpå linken på facebook jeg.. Han hadde heller ikke smakt det før, så dette kunne bli interessant. Men overraskende nok var det kjempegodt. Jeg vet ikke hva linken viser hvordan de gjør det, men Kai rullet dem inn i chips og sprøløk, så man fikk den sterkere smaken. I tillegg til salat ved siden av ble det fantastisk godt! Vi fant ikke ut hva det het da, så vi måtte jo bare finne på ett nytt navn, noe som Rullekjøttdeig. Bildene ble ikke så veldig bra da, så man ser ikke så godt hva det er.

Etter middag hadde vi en god fruktdessert bestående av jordbær, banan og druer. Og selvfølgelig toppet med vaniljesaus. Namm ♡

Imens så vi på en morsom, men merkelig film. Den het noe med Kill Ward’s Wife eller noe i den dur. Jeg har lagt meg nå, så jeg gidder ikke tenke så altfor hardt. Kjenner det skal bli godt å lukke øynene, og ikke åpne dem på grunn av en durende alarm klokken 6 på morgenen. Jeg gleder meg masse til i morgen!! Så jeg vil bare sovne kjapt nå sånn at det endelig kan bli lørdag! God natt ♡

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg