Jobbhelg

Da var jobbhelgen i gang. Kveldsvakt med en kjekke gjeng, og til nå har der vært ganske rolig på avdelingen. Jeg fikk for meg å være ekstra sunn i dag ved å ta med meg gulrot og pære til niste på jobb, og jeg har faktisk syklet til jobb i dag! Jeg føler meg merkelig nok mørbanket i hele kroppen. Det kommer nok av at jeg har endelig begynt med treningen igjen, etter en lengre pause. Og etter treningen med Tina på onsdag var det ikke mangel på gangsperr.. Så nå får vi se hvor lenge jeg klarer å sykle til jobb fremover. Mitt mål de neste månedene!
Jeg føler absolutt ikke at det er fredag i dag. Det kjennes mer ut som en sliten søndag. Det er noe med det å jobbe helg. Tenke på at man er litt låst og det er begrenset for hva man kan finne på, siden man skal på jobb dagen etter. Mens alle vennene dine er ute på noe kjekt og morer seg. Jaja. Det er jo bare hver tredje helg.
Nå har vi pause, og jeg la akkurat merke til at det høljer ned ute. Og jeg som syklet til jobb i bare tynn treningsbukse, kort opp til leggene og en fleecejakke. Krysser fingrene for at det gir seg til klokka 22!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg