Jobb og storhandel

Skal bli deilig å legge seg i kveld. Jeg måtte jobbe litt overtid i dag så jeg kom meg ikke hjem før i halv 5 tiden. Deretter var det ut på storhandel av matvarer. Jeg er blitt lei av å måtte stikke innom butikken hver eneste dag fordi jeg ikke har mat hjemme. Jeg prøver stort sett alltid ha én dag i uka hvor jeg kjøper inn ett stort lager av mat, middagsingredienser og diverse. Så har jeg for noen dager fremover. Planen var egentlig å gå på trening i tillegg, men jeg tror alltid jeg rekker mye mer enn det som er realiteten. Handelen tok litt lengre tid enn jeg hadde regnet med. Jeg begynner å få dårlig samvittighet av meg selv nå, spesielt når det er lenge siden jeg var på trening sist. Men jeg skal gjøre det godt igjen i morgen. Jeg og Tina skal på morgentrening i morgen kl. 10! Trening mot bikinisesongen.. off! Nå er det faktisk snart leggetid her i huset kjenner jeg. Så jeg sier bare god natt her og blogges i morgen ♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg