Bilder ved vannet

God dagen mine lesere ♡ jeg er akkurat ferdig på jobb etter en hektisk dagvakt, og gleder meg til jeg får komme hjem til oppvasken som står og venter på meg! I dag skal jeg også begynne med å sortere klær i klesskapet. Jeg er så lei av å ha klær jeg aldri bruker, og så skal det ligge og ta unødvendig plass som jeg kunne brukt på nye fine klær. Og så tenkte jeg meg på trening, så har jeg hvertfall fått gjort det denne uken også! I går var jeg og tok litt bilder ute ved Vormedalsvannet. Bilder av meg og min hjertevenn Kira ♡ De ble dessverre litt mørke, så det ble kanskje litt overdreven redigering av lys. Vi tok jo bilder akkurat idé sola var på vei ned.. De ble hvertfall sånn noenlunde okei, og på en måte fikk det en slags god stemning i bildene?

Min nydelige skapning ♡

4 kommentarer

Siste innlegg