Dedd i dasen

Om noen lurer på overskriften så skal det bety “tett i nesen”. Intern humor.

God morgen.. jeg er IKKE i humør i dag for å si det slik. Misforstå meg rett, jeg hadde det helt awesome i går! Men nå ligger jeg i senga og nærmest sliter med å få puste. Det begynte som en liten forkjølelse, men nå er det så gale at jeg ikke kan ligge og sove fordi det presser sånn på luftrøret. Jeg er pott tett i nesen og må ligge og gape for å gispe etter luft. Jeg skulle vært og fått tak i noe nesespray eller noe i den dur før det ble så gale. Dette kan minne om den første tiden jeg hadde Kira i hus. Jeg er allergisk mot hund, og overgangen fra å ikke ta tabletter, til å ta tabletter hver dag og i tillegg ha hund i hus tok nesten knekken på meg. I to måneder hadde jeg det slik jeg har det nå, men det gikk plutselig over. Men jeg kan ikke forstå at det kan ha noe med allergien denne gangen. Legen i morgen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg