Monopol kveld

Hei dere! Jeg våknet faktisk ikke før nå, noe som er litt kjipt men samtidig veldig greit. Dagen er nesten over selv om jeg nettopp stod opp, men så fikk jeg meg mange timer med søvn og er klar for en kveld ut med venner! Jeg hadde meg en liten tur ut i går også, men det var ikke “ut-ut” om dere skjønner. Jeg og Øyvind hadde Monopol-vorsh hos meg i går. Vi spilte monopol til klokka var tolv på natta, og deretter tok vi oss en liten tur ut på byen for å sjekke livet. Det pleier ikke være så masse folk på fredager, men det var bra med liv og jeg koste meg masse!

Middagen min i går ♡ pizzabaguetter

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg