God fredags morgen

God morgen! Faste lesere, tilfeldige lesere, lovers, haters, god morgen!

Jeg fikk en brå start på dagen med at Kira hoppet opp i senga, legger seg på ryggen og like greit slenger en labb i ansiktet på meg. Legger seg til rette, fordi hun vet hun er bortskjemt! Men på den andre siden er det kjekt å bli vekket om morgenen og se rett inn i noen uskyldige øyne som venter på at du skal stå opp. Hva er det de sier? Hverdagslykke? ♡ Bare se på blinkskuddet jeg fikk av Kira da hun la seg ved siden av meg. Det går jo ikke an være morgengretten når man våkner til slikt ♡

Jeg prøver å snu litt på kostholdet mitt slik at all treningen min skal komme til nytte, og har hørt at det er sunt å spise mye egg! Dermed ble det egg til frokost i dag. Kjempegod start på helga! Samtidig koser jeg meg med Gordon Ramsay på tv og Sims på pcen. Komplett multitasking! Så nå skal jeg nyte denne fredagsmorgenen til jeg er blitt helt firkantet i øynene. Ha en fin dag alle sammen ♡

Jippi! Sims familien min har flyttet inn i Drømmehuset! Og jeg jukser ikke penger! Haha, det var ett av mine barnslige øyeblikk ♡

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg