Imens jeg venter..

Jeg har prøvd å være litt effektiv i dag, og det har jeg klart også. Dermed er jeg kommet meg på trening halvtime før timen begynner. Så da er det bare å vente. I mellomtiden tok jeg litt bilder for å vise hvordan  Shape Trening & Velvære senteret pynter og dekorerer for gjestene sine! De er ikke som noe annet senter jeg har vært på, det skal være sikkert og visst. På den positive måten, selvfølgelig! ♡ Jeg gleder meg alltid til å komme hit, for jeg vet jeg alltid blir møtt med ett smil og ett “Hei” fullt av iver og motivasjon. Jeg har vært medlem på Shape nesten helt siden de startet, og senteret fylte 3 år i januar. Og tenk, jeg har ikke tenkt å slutte! Det har bare så vidt begynt ♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg