Piller..

God morgen dere ?

Tenker dere lurer på hva søren som feiler meg i dag.. piller liksom? Neida, langt ifra.. men da jeg hadde samlet alle tablettene jeg skulle ta i dag, kunne det se litt ut som noe annet  Det er egentlig ikke så veldig mange, og for å være ærlig så prøvde jeg å være litt morsom ved å legge ved Doc’ dropsen i samme slengen! Det er foressten den store, grønne saken på bildet. De to hvite er en Ibux og en allergitablett. Du vet, mot hodeverk og.. ja, allergi! Den siste gule der som ligner noe som kan gi deg dårlig mage i dagevis er Betakaroten som skal gi meg en gyllen og fin brunfarge. Det er hvertfall det reklamen sier.

kanskje litt merkelig innledning idag. Jeg kom på at jeg hadde fått ny forsyning med allergitabletter, og bestemte meg for endelig bli flinkere til å ta dem hver dag. Kan bli ganske dårlig om jeg ikke gjør det.. Jeg har fått på meg treningsklær og er straks klar for å forbrenne frokosten jeg sitter og spiser akkurat nå. Det blir egentrening i dag, siden jeg har så mye å gjøre på kvelden når saltimene begynner.

Ønsker dere alle en fin dag! Slenger ved ett bilde av Kira av hvordan hun står akkurat nå og sier at hun må på do. Best å skynde seg!

"Mamma, nå måå jeg tisse!"

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg