A fun night

Hei dere! Så var det søndag igjen og jeg er snart klar for en kveldsvakt på sykehjemmet. Jeg tok meg en liten tur ut i går med noen venner, og det er en stund siden sist jeg koste meg så mye på utelivet. Etter 3 jobbhelger på rad, syns jeg virkelig jeg fortjente å ha det litt gøy. Det var bare kjekke mennesker å treffe, både gamle kjente og nye! Er så kjekt når alle går inn for å ha det gøy!

Nei, nå glemmer jeg nesten ut tiden.. jeg må gjøre meg klar for kveldsvakt! I morgen har jeg fri, så jeg ser frem til å komme hjem i kveld og sette på en koslig film og bare slappe godt av med Kira ?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg