Min fredag ♡

God fredags kveld alle sammen ♡

Jeg sitter godt plantet i sofaen og koser meg med Mitt Dansecrew på tv! Jeg har akkurat lagd meg pizza, og skal kose meg på mitt vis denne fredagen siden i morgen skal jeg tidlig på jobb igjen. Jeg har hatt meg en dag pause fra treningen i dag, men i morgen, om det blir fint vær, skal jeg slå til med en god tur etter jobb og muligens litt styrketrening. Jeg skal virkelig gå inn for hardtrening til sommeren. Jeg tenker ikke på noe annet disse dagene.

Men nå! Skal jeg kose meg.. Vi blogges ♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg