Sveio

Se den nydelige solnedgangen jeg fikk knipset fra huset mitt i går!

Jeg hadde en fin dag i går med både trening og jentekveld. Jeg ble med Lisa hjem til Sveio etter at hun var ferdig på jobb, og sammen med Marie lagde vi.. Beklager, Marie og Lisa, lagde en kjempegod rett jeg ikke husker navnet på! Jeg lå i benken og sløvet mens de stod på kjøkkenet og lagde mat til oss. Jeg hadde aldri lagd det før så det var like greit å overlate oppgaven til dem. Vi så på en koslig jentefilm som het Cinderella Story. Dere har sikkert hørt om den før, og det er nok ikke ei eneste jente i verden som ikke ville at noe lignende skulle skje med henne. En mystisk chatteperson som viser seg å være skolens mest populære gutt, som gir alt for å finne ut hvem du er og som i hemmelighet er hodestups forelsket i deg, bare ved å snakke med deg! Sukk…♡

Før “lalletid” tok vi turen inn til Førde for å gå tur med hundene. Der har de lagd en fin tursti med uthogde figurer langs veien. Hele turstien gikk liksom i en lang nedoverbakke, noe som var temmelig slitsomt for min gangsperre etter ukens trening..

2 kommentarer
    1. Var et veldig fint solnedgangsbilde 🙂
      Bare å ta en titt på mine bilder på blogger min 😉 litt av hver der inne 🙂
      Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg