Håvåshytta og tilbake

Her kommer innleggene på løpende bånd! Forrige innlegg skulle jeg jo egentlig skirve i går, men så var hele dagen min brukt opp og jeg fikk rett og slett ikke tid. På kvelden var jeg utrolig sliten etter dagens økt på treningssenteret at jeg bare droppet bloggen, sorry! 

MEN! I dag er det tirsdag, jeg er gangsperr så det holder, og jeg har vært på en lang gåtur i Tysvær med Kira og hunden min Andreas. Nei, det ble feil. Eller..? Nå sitter jeg foran pcen hos mamma for å jobbe litt før jeg jogger hjem. Følelsen etter å ha vært ute og gått ett par timer i kulden, for så å komme hjem og deretter ta en lang dusj er… mmmm! Vi skulle egentlig bare gå til Håvåshytta, men så syns jeg det ble litt kort så vi bestemte oss for å gå litt videre. Men så ble det for langt for Mr. Lacoste, så vi snudde på halvveien.  Men det ble en tur på rundt 2 timer og 7000 skritt. 

Andreas skulle få Kira til å gå på isen! Han mente den var tykk nok til å bære ham. Jeg derimot var litt mer i tvil. Han skulle da bevise at han hadde rett…. Han plumpa…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg