En god uke <3

Hei og hopp! Jeg føler på meg at denne uken kommer til å bli den beste hittil i år. Jeg kom meg endelig på trening i går, og i tillegg fikk jeg gjort mye hjemme. Kaninene har fått rent bur og luftet seg hele dagen, og jeg fikk handlet inn litt små dill til stua mi. Jeg holder på og fornyer leiligheten min i en litt ny og finere stil. Før skulle jeg ha masse rosa, lime grønt, turkis og ja, lyse farger. Men nå satser jeg mer på sølv/grått, hvitt og svart. Litt mer nøytral stil, men classy! Bilder skal dere få når jeg nærmer meg ferdig..

Her kommer litt bilder av mine to pelsdotter ute i luftegårdene sine. Playboy er han lille hvite med flekker på, Oliver er han svarte. Dere kan jo gjette hvem som er far og hvem som er sønn! Tenk at jeg har hatt Playboy siden han var en bitteliten klump uten pels. Han har vært hos meg i hele sitt liv, og er utrolig tam og kosen. Jeg fant ham nedforbi huset mitt her om dagen. Han hadde kommet seg ut av buret sitt, og lå i gresset da jeg så ham. Det var kveld og veldig mørkt, men han er ikke akkurat så vanskelig å se. Jeg så en liten hvit flekk ligge i gresset, det samme gjorde Kira, som jagde ham da inn i garasjen. Der satt han da og nærmest ventet på at jeg skulle plukke ham opp og legge ham i buret hvor det var trygt! 

Flere som har kaniner som kjæledyr?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg