2 jobbhelg

Hei dere.. jeg sitter i pausen på jobb og føler meg ganske så trøtt, selv om jeg ikke har vært på jobb i så mange timer. Har nok med at jeg jobber med så mye utenom at jeg ikke klarer å slappe av helt. Dette er andre jobbehelga mi på rad og jeg skal til og med jobbe neste helg! Så blir ikke så mye fri på meg fremover. Til neste uke skal jeg sette i gang med treningen igjen! Håper det ikke bare er jeg som har forskyvet nyttårsforsettene!?

Vel, jobben kaller! Misunner dere som har fri idag!

Eneste kosen for meg i dag! Rester etter julekakene til mamma ♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg