Krim kveld

Jeg sitter utrolig nok og ser på Mord og Mysterier – alene. Tenkte egentlig jeg skulle legge meg, men så ble det så spennende at jeg ble sittende. Jeg har faktisk fått gjort noe nyttig i dag og kan stryke av noen punkter på lista mi. Nå skal jeg bare se programmet mitt ferdig før jeg legger meg. Kira ligger ved siden av meg, på ryggen med tunga ut som vanlig. Herligheten min ♡ Ha en fin kveld videre!

Off.. fin start på det nye året. Jeg har enda ikke rukket å gå på treningsenteret, og jeg har super dårlig samvittighet for meg selv akkurat nå. Er nok derfor chipsen ligger fremme! Skjerpings!!

Fra turen i dag! Har du noengang sett en gladere hund!?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg