Travel blogger

Hei dere! Til nå har denne uken virkelig vært travel for meg. Mye som skal gjøres. Jeg har fri i dag, men fra og med i morgen skal jeg jobbe på sykehjemmet ut uken. I slike perioder synes jeg det er godt å ha bloggen å “gå til”. Da får jeg koblet litt av og sitte å skrive i min egen verden. I tillegg til mye på planen så skal jeg være støttekontakt i dag, det er jo onsdag vet dere! Hun kommer til meg etter skolen og vi skal bake boller i dag. 

Slenger med ett bilde av bloggertutta og kosejenta hennes

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg