Typisk fridag

God kveld bloggen!

Jeg har for så vidt hatt en rolig mandag. Jeg har ryddet litt, vasket og sett på Disney filmer, faktisk hele 3 filmer! Skjønnheten og udyret, Frost og prinsessen og frosken. Altså, en helt vanlig fridag i mitt liv. Jeg har jobbet i helga som var, og skal jobbe nesten hele denne uka, så var godt å få unna litt husarbeid. Jeg vet jeg sjeldent klarer å gjøre noe husarbeid de dagene jeg er på jobb..
I kveld fikk jeg besøk av Tina, og vi spilte god gammeldags Monopol! Det var utrolig gøy, og jeg gleder meg allerede til neste spillekveld. Det var heller ikke så lenge siden jeg spilte Risk med en liten gjeng. Slike brettspill har jeg lyst til å gjøre mer av i år. Hadde nesten glemt ut hvor gøy det er!

Nå skal jeg rydde litt til og kanskje se enda en disney film før jeg legger meg. I morgen har jeg kveldsvakt på sykehjemmet, men skal likevel prøve å få gjort noe nyttig hjemme. Jeg venter foressten på resultatet av photoshooten jeg hadde for noen dager siden. Jeg har sett noen av bildene og gleder meg til å dele de med dere for å høre hva dere syns!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg