På vei til jobb

God dag lesere! Denne fredagen ble ikke helt som planlagt, men jeg syter ikke for det. Jeg skulle egentlig ut i kveld, men sa heller ja til å jobbe kveldsvakt på sykehjemmet. Jeg vet ikke helt hva jeg skal ta meg til når jeg er ferdig på jobb, så jeg får heller være litt spontanistisk.
Men én ting jeg har gjort i dag som er lenge siden sist, er at jeg har vært på en photoshoot rett borti gata hvor jeg bor faktisk. Jeg gleder meg til jeg får bildene og kan vise noen til dere!

Nå er jeg på vei til jobb, så vi blogges siden! ♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg