Liten oppdatering..

Hei bloggen! Liten oppdatering fra meg

Det er snart helg og jeg tenker gjennom hva jeg har fått gjort denne uken. Nesten ingenting.. for å være ærlig har jeg sløvet ganske mye de siste dagene, og jeg har ikke vært innenfor dørene på treningssenteret etter nyttår heller. Men i dag fikk jeg nye sko til å trene med inne, så bare det kan være litt motivasjon til å få meg i gang igjen!
Nå har jeg fått karret til meg en del ekstravakter på sykehjemmet, så det blir en del jobbing fremover. Men jeg har denne lille boken som jeg alltid har med meg, hvor jeg skriver ned vakter og andre viktige ting. Etter nyttår fikk jeg jo en ny, men jeg finner den søren ikke igjen. Føler meg helt hjelpeløs uten den! Jeg er ikke helt der at jeg skriver ned på mobilen hva jeg skal de ulike dagene, jeg liker bedre å ha boken med meg. Tror jeg er litt gammeldags..!

i går var jeg støttekontakt, og vi gikk tur med hundene våre fra klokka var halv 5 til 7. Etterpå gikk jeg lengre med Kira og jeg var ikke hjemme før halv 9, søkkvåt, sliten og kald. Da var det godt å sette seg med en god og varm kopp kakao, litt å bite i og en film på tv. Da koser jeg meg!

Jeg har begynt å ta med en ball når jeg går tur med Kira. Hun elsker å jage etter ball og pinner, og jeg tror på hunder som blir lykkelige av lek. Så jo mer leking, dess bedre!

Beklager for dårlig blogging i dag, jeg merker selv at når jeg skriver så kommer ordene bare på rekke og rad og det føles ut som om jeg leser opp fra en kjedelig bok. Så jeg runder bare av her og nå, og ønsker dere en fortsatt fin kveld! Vi blogges ♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg