Jeg ønsker meg ett kontor

Å hjelpe meg. Det nytter ikke å sove til 12 om man skal få ting gjort. Jeg har sittet hos mine foreldre på deres pc og jobbet med både søknader, cv og årsplan for støttekontakt opplegget mitt, og samt vært innom nettbanken for å betale noen kjedelige regninger. Nå er klokken over 18, og jeg er enda ikke ferdig med halvparten av hva jeg hadde tenkt å gjøre. Tror nok jeg blir sittende her ut over kvelden. Kira springer rastløs rundt omkring, for hun hadde vel regnet med kun en snarvisitt. 

Nå har jeg hvertfall fått litt orden på noe. Det er veldig greit å gå bort til foreldrene mine og sitte der når jeg skal jobbe med såkalte kontor greier. Jeg har ikke noe særlig plass hjemme som egner seg for data og papir arbeid. Da jeg var mindre skjønte jeg ikke hvorfor man skulle ha kontor. Jeg syntes det var det kjedeligste rommet i hele huset, bortsett fra de to timene jeg fikk spille på pcen. Jeg ønsker meg kontor hjemme i leiligheten, men da måtte det blitt oppe i 2 etasje. Og der er det veldig lavt under taket, så man må bøye seg for å gå gjennom de to rommene som er der. Ja, jeg bor i ett veldig lite hus, ett hyttehus som jeg liker å kalle det! Mulig jeg tar i ett tak når jeg kommer hjem og begynner å rydde for å se om jeg kan få til noe der oppe. 

Men, nå må jeg fortsette der jeg slapp, jeg glemmer meg jo bare vekk! Heldigvis har jeg hele kvelden..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg