Salg!

Hei dere! Om dere lurer på om det er salg på Amandasenteret og Oasen i Haugesund, så tror jeg at jeg kan svare på det. Jeg har tråkket ett par timer på kjøpesentrene i dag med Tina. Jeg skulle egentlig kun ha meg noe nytt undertøy og sokker, men fikk med meg noen gode tilbud på kjøpet. Blant annet en fin kåpe til bare 150 kr! Jeg tviler på det finnes mange av jentene som bare kan steppe inn på en butikk, finne det de skal ha og gå igjen. Jeg er hvertfall ikke én av dem. Derfor ble det noen timer frem og tilbake mellom butikker. Jeg har også sett litt på nytt interiør for stuen min, gardiner og tepper blant annet. Nå får jeg bare vente på neste lønning!

Og så måtte jeg jo ha litt nyttige ting også! Og en rosa bøtte.. ?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg