Min nyttårsfeiring

God kveld ♡

Tenk at det allerede er 4 januar. Bare 361 dager til neste år! Jeg skal snart ta oppvasken som står og venter på meg på kjøkkenet, men først vil jeg dele noen bilder fra min nyttårsfeiring. Jeg ble invitert på god nyttårsmiddag hos Frode sammen med 11 andre utrolig kjekke mennesker. Vi ble servert ribbe og kalkun, og senere på kvelden kom det flere folk som deltok på festen.

Så jeg vil takke Frode for invitasjonen og for at han satte sammen en fin kveld for mange venner, nye og gamle, og sørget for at vi fikk en fin nyttårsfeiring! ♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg