En fin start

Hei dere! Har dere hatt en fin start på det nye året? Jeg kan si helt sikkert at det har jeg hatt! Ikke på grunn av noe stort og spesielt, men faktisk det motsatte: på grunn av de små ubetydelige tingene som blir betydelige om man setter seg ned og tenker over dem. Jeg har kjøpt meg ny kommode til å ha i stua/gangen, og en til å ha på soverommet. Det ble kjempefint og jeg føler jeg har fått en ny stue bare på grunn av denne! Jeg feiret nyttår med gode venner, og i tillegg fikk jeg også mange nye venner som jeg gleder meg til å bli bedre kjent med! Jeg gikk en lang kveldstur med Kira 1. januar, med musikk i øyrene og tenkte over hvordan jeg skal få dette året til å bli det beste. Jeg starter opp bloggen igjen med ny motivasjon og jeg har fått ny inspirasjon til å begynne å tegne igjen! Så jeg er i ferd med å ta i mot tegneoppdrag allerede nå. Jepp! Jeg har hatt en fin start på det nye året, 2015!

Jeg har, hadde, en naken vegg hvor jeg lenge hadde planlagt at jeg skulle skaffe meg en kommode av ett eller annet slag. Men ting er jo så utrolig dyrt om man skal ha det nytt, men så kom jeg plutselig over en annonse på facebook hvor to kommoder skulle selges billig. Budrunde selvfølgelig, men heldigvis var det ikke så mange som bydde. Jeg vant, og jeg var fornøyd! Den passet perfekt inn på den nakne veggen min! Ekstra fint ble det da jeg la ett stort saueteppe foran! Utrolig koselig! Eneste som står på listen min nå er ett passe stort speil til å ha over kommoden. Ble fint, ikke sant?

Vi måtte jo selvfølgelig vise kommoden hvor takknemlige vi var, så tror jeg lå i nesten en time på saueteppet med Kira og bare tullet. Jeg skulle ønske dere alle kunne fått sjansen til å hilse på Kira. Hun er virkelig one of a kind! Hun er akkurat som en “venninne”, bare at hun ikke snakker mitt språk. Nå begynner jeg igjen med de merkelige uttalelsene mine.. Men dere som har hund, kanskje dere forstår meg! 

Her har dere min første tegning dette året. Jeg ble ganske utrolig, fornøyd. Jeg elsker løver, og løver er ett dyr som beskriver det å være sterk i en situasjon. Og i 2014 har jeg måttet være sterk i mange motbakker. Så kanskje det ikke var en tilfeldighet at jeg endte opp med akkurat en løve? Beklager dårlig kvalitet, men det ble snapchat bilder denne gang. 

Hva syns dere? Jeg har så masse jeg vil vise dere, men det blir fort veldig rotete på bloggen når jeg blir så ivrig! Bilder fra nyttår kommer i morgen. Så får vi se om det blir mer blogging i kveld. Nå skal jeg gå tur med Kira, før jeg skal sette i gang med ett nytt tegneoppdrag.

Vi blogges <3 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg