Godt nyttår ♡

Hei kjære lesere! Vel, litt merkelig å skrive "hei" til dere nå etter så lang tid uten noe aktivitet på bloggen fra min side. Dere som er mine faste lesere har kanskje lagt merke til at jeg har tatt meg en lengre blogg pause i desember, og jeg er veldig lei meg for at jeg ikke gav noe tegn på at jeg kom til å legge bloggen på hylla ut året. Jeg følte bare for å slippe alt jeg hadde i hendene og bare forsvinne for en liten stund. Desember ble ikke slik jeg hadde forestilt meg det, og det gjorde at jeg ville lukke øynene mine for resten av året, børste vekk det gamle støvet og begynne med blanke ark, helt forfra i 2015.

Dette året har absolutt ikke vært mitt beste. Men det har heller ikke vært det verste. Jeg har lært mye, både om meg selv og om andre. Og jeg har noen nyttårsforsett fra året som har vært.

Jeg skal selvfølgelig være flink til å trene, spise sunt, spare penger og ikke banne. Men de virkelige forsettene mine er:

Fra nå av skal jeg utelokke alle som slenger drit bak min rygg og deretter later som de er vennlige for å få seg selv til å se bra ut. Jeg er lei av å godta alt dritet noen folk legger etter seg, jeg er ferdig med det.

Jeg skal se det gode i folk før jeg dømmer dem. Foressten, det gjør jeg alt. Da fortsetter jeg med det.

Jeg er en rotekopp, og vet mamma er veldig skuffet over hvordan leiligheten min kan se ut til tider. Det skal det bli en forandring på!

Er det noe jeg bør bli flinkere til så er det å sette av mer tid til familien. En spillekveld med mamma, pappa, brødrene mine i måneden tror jeg kan bli en god forandring.

Og sist..
Jeg skal gjennomskue falske mennesker som bruker meg når det eneste som står i hodet på dem er sine egne behov. De som plukker ut såre mennesker for å tilfredsstille seg selv på deres sårbarhet er bare kvalmt. Og dette skriver jeg i håp om at personen som føler seg truffet skal ta seg selv i nakken og spørre seg selv om h*n virkelig er så følelsesløs som h*n fremstiller seg.

Når det er sagt.. har dere noen nyttårsforsett? Jeg vet alle kan bli bedre på noe, så hva kan være bedre enn å starte det nye året med ny holdning, nye mål og nye planer for fremtiden? Jeg vil ikke gå så mye inn i hvorfor jeg trengte en pause, for det spiller ingen rolle. Nå er jeg tilbake og håper dere fortsatt vil følge bloggen min, både nye og gamle lesere! For 2015 skal bli ett godt år! Og så håper jeg dere alle har hatt en fin jul ?

GODT NYTTÅR!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg