Horoskop for 15-21 desember

Hei dere! Det har vært ganske dårlig aktivitet på bloggfronten de siste dagene, og det er så beklagelig. Ikke bare for meg selv, men til dere som faktisk liker å lese bloggen min! De siste dagene har jeg ikke vært helt i form. Det begynte med litt hodeverk, så gikk det over til hodepine, så svimmelhet og til slutt halsbetennelse. Jeg har ligget på benken og, ja, ikke gjort en døyt. Eneste jeg har oppnådd er at jeg har fullført 2 sesonger med Frustrerte Fruer, og må nå se meg om etter sesong 3! Men nå er jeg på beina igjen, og starter opp ett nytt kapittel med horoskopet mitt denne uken!

 


Uken 15-21 desember

 

Med solen i Skyttens tegn kan spesielt dere som er født denne 

uken, føle en ny start og begynnelsen på en ny syklus, Du kan 

legge det gamle bak deg og hente frem de blanke arkene. Nå vil

du ha energi og overskudd både til å ta sosialt initiativ og til å oppnå

kontakt med nye mennesker. Men unngå at du skrur forventningene

så høyt at det blir vanskelig for en annen å leve opp til dem, eller at 

du er så positiv at du blir naiv og derfor utnyttet. 

 

Motto: Nytt perspektiv

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg