So sick..

Dette har virkelig vært en dag jeg kunne vært foruten. Nå ligger jeg strak ut på benken med dyne, teppe, tykke klær og jeg har allerede kommet til sesong 2 av Frustrerte fruer. Jepp, min tur til å bli syk!

Men å være syk er en god grunn til å skjemme seg bort. Jeg klarte å karre meg ut i bilen og kjøre for å ta noen minutter i solarium. Det var utrolig deilig siden jeg har ligget hjemme i mangen timer og hutret og fryst i hele dag.

I Haugesund er det en storm på gang, og jeg har sett det gnistre i stua mi tre ganger allerede. Jeg er ikke den personen som er redd for lyn og torden, men er måte på hvor nært det skal komme før jeg begynner å dra ut støpsler og skru av alt som heter lys. Kan ikke si det hjelper så mye heller -  jeg er mørkredd..

Håper dere har en bedre tirsdag enn det jeg har! Jeg kjente det begynte å bygge seg opp i går, men i dag tidlig var det allerede for sent å forebygge noe som helst. Kos dere videre i kveld. Jeg skal fortsette med frustrerte fruer og trykke i meg chips og smågodt med god samvittighet!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg