Ny uke ♡ bilder fra helgen

Hei dere! Beklager for dårlig blogging for helgen som var. For første gang på lenge var jeg ute med Petter, en god venn av meg som jeg ikke har snakket så mye med den siste tiden. Slik er det når alle har sitt å bedrive tiden med. Vi var ute på lørdagen og var hos Frode før vi stakk på byen. Ellers har helgen min bestått av jobbing, rydding og Frustrerte Fruer. Jeg har begynt på serien igjen, fra første sesong, episode 1!
I dag er det ikke noe særlig fart i meg. Jeg burde kommet meg på trening, men tror jeg bare skal holde meg hjemme i dag og kose meg på benken med tv og hunden min. En liten tur med Kira i kveld og så får jeg ta igjen treningen i morgen.

Bilder fra helgen <3

Frode har biljard i stuen, så det ble ett par spillerunder i løpet av kvelden!

2 kommentarer
    1. Jeg legger ikke ofte igjen kommentar – men vet du, du har en fin blogg – Stå på – så når du langt <3 legg meg til som venn så kan jeg lese bloggen din.
      Jeg har adventskalender på bloggen der du kan vinne fine premier 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg