Sliten, men fornøyd

Hei dere! Bare stikker innom for å ønske dere en fin fredagskveld. Jeg sitter og har pause på jobb nå, før det er siste innspurt før jeg også kan ta helg!
Må også si at jammen meg kom jeg meg på trening i dag tidlig. En ganske full sal på Zumba timen, men ikke så sprekt på pilates. Faktisk så var det bare meg og ei til som var meldt på. Så jeg tok heller i ett tak på styrkerommet. Jeg må skryte over meg selv når jeg tenker på uken som har gått. Jeg har trent alle dagene utenom onsdag, og da er jeg fornøyd! Kjenner det skal bli godt med noen dager fri fra både jobb og trening.

De har fått det utrolig fint på Shape Treningsenter nå. Pyntet til advent og har masse arrangement på gang nå!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg