Du skjønne glitrende tre ♡

Hei dere ♡

Akkurat nå sitter jeg og slapper av etter dagvakt i hjemmetjenesten og julevask i heimen. Jeg skal på spinningtime i 6 tiden, så jeg må snart hive på meg treningsklær og spinningsko og manne meg opp til nok en treningsdag! Jeg elsker det!!

Når jeg husker på det så skulle jeg jo vise dere hva jeg og støttekontakt brukeren min gjorde i går. Vi pyntet nemlig juletre! Vi pleier normalt å sette det opp på lille julaften, men i år klarte jeg ikke å vente. Det er kanskje litt tidlig, men shit og! Det er bare jul én gang i året, så hvorfor vente? Når pleier dere å sette opp juletre?

Se så fint det ble! Før og etter bilder!

8 kommentarer
    1. Du vet du bryter taushetsplikten ved å ha bilde av jenten på bloggen din? Det burde du iallefall, mtp at du har skrevet under på taushetserklæringen!

    2. Nei, det ser jeg.. men de som vet hvem hun er, kjenner henne igjen uten problem, som er brudd på taushetsplikten! Snakker man om en bruker, så skal man aldri si noe som kan virke gjenkjennende, dette bildet er veldig gjenkjennende!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg