Kvalitetstid

God morgen! Off ja, planen var jo ikke å sove så utrolig lenge i dag, men senga kjentes ekstra god ut i dag. Jeg er vel noe folk kaller for b-menneske, så hver dag jeg har fri bør jeg sove så lenge som kroppen trenger.

Jeg hadde en veldig koslig dag i går. Tina kom på besøk og vi koste oss med både gitarspilling, tur med hundene, og taco og Månetoppen på NRK på kvelden. Skikkelig kvalitetstid med en av mine beste venninner ♡

Nå er det allerede onsdag igjen, og det betyr at jeg skal være støttekontakt i dag. Hva vi skal gjøre i dag får dere se litt senere!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg