Fin start på desember

God dagen alle <3

Det var litt trist å våkne i dag og se ett grått og vått vær utenfor vinduet. Men det betyr vel at det er lov å kose seg ekstra mye inne, som å spille sims, pynte til jul, slappe av og kose seg sammen med hunden. Det minner meg på at jeg skulle vise dere rommet jeg har laget til Kira oppe. Jeg er ikke helt ferdig enda men skal prøve å bli ferdig i dag. Det er ikke så mye som skal gjøres, kun henge opp noen bilder og slikt.

I går hadde jeg en veldig effektiv dag. Først var det dagvakt på sykehjemmet, så ryddet jeg hele kjøkkenet for å få plass til julepynten, deretter var det å komme seg på trening for 45 minutter spinning og 1 time Zumba! Den følelsen av å fullføre en effektiv treningsøkt og avslutte med noen minutter i solarium.. Utrolig deilig. Og det er ekstra deilig når du vet du har gjort deg fortjent til litt “goder” underveis. Alt i alt, jeg har hatt en veldig fin start på både den nye uken og desember!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg