Hotell Cæsar

Det var utrolig deilig å komme hjem fra spinningtrening i kveld! Føler jeg har vært ganske aktiv denne uken, så, ingen dårlig samvittighet på meg!

Jeg pleier ikke å følge med på Hotell Cæsar, men idag fikk jeg med meg en episode. Jeg er ikke særlig flink til å følge med på slike tv serier. Jeg har tenkt på det før, om det finnes Hotell Cæsar på Dvd? Og da mener jeg helt fra begynnelsen? Episode 1! Det er jo langt bak i tid, men finnes det så har jeg en ting til å legge på ønskelisten min! Jeg hadde en periode hvor jeg fulgte med, da han voldelige mannen til Benedickte var med, men så datt jeg vekk. Veldig lenge siden!

Og ja, her er den gode sandwichen som ble servert hos mamma og pappa! Kjempegodt <3

Nå gjenstår bare å si god natt! I morgen begynner jeg på jobb kl.07, så jeg må grytidlig opp i morgen tidlig. God natt bloggen <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg