Horoskop

Hei dere! Akkurat nå sitter jeg hos foreldrene mine etter å ha spist en deilig middag som mamma hadde laget. Var ikke helt en middag heller, men mer en god middagslunsj. En veldig god middagslunsj. Har bilder på mobilen, så de får jeg komme tilbake til litt senere. Jeg satt og så i Norsk Ukeblad og kom til å lese på horoskop sidene. Ofte har jeg følt at de beskriver skummelt likt hvordan mitt liv er til en hver tid! Og for en stund tilbake begynte jeg å følge mottoene horoskopet mitt gav meg hver uke. Ja, jeg er kanskje helt på jordet nå men det har hjulpet meg å tenke positivt i noen situasjoner. Utrolig nok! Tror du på det horoskopet forteller deg? Har det kommet med utsagn som du selv har opplevd eller føler selv i livet? Jeg lurte litt på å begynne å skrive horoskopet mitt her på bloggen for hver uke, og jeg begynner allerede nå! Dette gjør jeg da for min egen del, jeg syns det er spennende å følge med på! Dette er for uken 1-7 Desembder. Hva syns dere foressten om “Skytten” bildet mitt? Har laget det selv! *Skryte skryt*

 


Uken 1-7 desember 

 

Harmoniplaneten er kommet tilbake til tegnet ditt, samtidig med at Solen 

er vendt tilbake, noe som kan gi deg en sjelden blanding av intiativ, 

pågangsmot og personlig karisma. Stikkordene her er energi og selvtillit.

Generelt har du sosial medvind og goodwill. Romantikken vil ha gode kår,

både om du har en partner og om du er på jakt etter en å dele tilværelsen 

med. La ikke intiativet gå fra deg!

Motto: Utnytte medvinden. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg