Førjulstips #1 – pepperkaker

Jeg har kjørt støttekontaktbrukeren min hjem (gu, for ett langt ord), og sitter nå og slapper litt av etter dagens aktivitet. Vi har bakt pepperkaker i dag og spist litt kake på toppen av alt. Jeg har en god del igjen av kaken jeg lagde for noen dager siden. Heldigvis er det en kake som holder seg i mange dager. Jeg er ikke særlig en kakespisende person, så det er kjekt å ha i tilfelle det kommer noen på besøk som elsker kake. Sånn som i dag! Og så kjekt det var å ta frem de fine kake boksene igjen!

Som sagt har vi laget pepperkaker i dag, og jeg vil sette det opp som mitt første førjulstips. Julen har alltid betydd noe spesielt for meg, og jeg vil helst ha huset pyntet innen november er over. Men ja, det kan være litt tidlig. Men det går an å pynte sakte men sikkert uten at julen tar overhånd altfor tidlig!

Derfor, pepperkaker og andre sorter julekaker går fint an å lage i november! Kakene holder seg lenge og man kan kose seg med dem i hele desember! Desember er en kosemåned, hvor man skal kunne kose seg hver dag! Litt kaker i hverdagen er ikke noe farlig. Dessuten er det ikke mellom desember og nyttår du legger på deg om det er det du er redd for.. det er mellom nyttår og desember!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg